2012/03/06

Felicita

 無端端見我開個新分類講Narumi
都知道唔係好野
又一毒物

明明同自己講廚房已經無位
明明同自己講唔再買碗碗碟碟
點知被人荼毒開左個頭
一發不可收拾

而家唯有忍忍忍
只係買d實用d用得着
揀d特別d值得儲嘅
其他果d唔再諗啦

又有人自我陶醉中
Felicita系列
我見好多bloggers已經一早擁有
仲好齊款

 我lee個落後小師妹而家先起步
多多指教

Oblong Tray

一人早餐
一人Tea
啱啱好


 Mug w / handle

lee個係XX話要買
佢話causal d
坐sofa拎住飲都得


 Coffe Cup & Saucer


lee set elegant d
招呼客人靚d


 早前的限定版 (21cm)


差不多了
lee個系列應該冇咩再買

其他就唔知呢

沒有留言:

發佈留言

如想收到留言通知,請按"通知我"