2011/04/30

上海菜 @Rachel's Kitchen

除左西餐
其實我都好喜歡上海菜

或者細細個媽咪經常帶我地上上海館子
所以而家大個左都會好懷念果d食物

自己懂得弄的就只有醉雞,菜肉雲吞,雞燴麵等
所以想食就唯有幫襯街外

我幫襯得最多的就是"夜上海"...
上星期先同叻叻豬契爺擦了一餐...
每次也會order醉鴿,薰蛋,海蜇頭,獅子頭...etc
還有餐後指定的桂花酒釀丸子及高力豆沙...
想起也流口水....

2個月前知道Rachel開班教上海菜...
簡直興奮到不得了...
好幸運抽纖又抽中左...

琴晚4人浩浩湯湯去上堂...

今次破哂紀錄...
學左8款菜式...

今後自己係屋企都可以"夜上海"....

先來冷盆四小碟...


各款做法都唔太難...
仲可以預早做定放雪櫃


上枱好令呢
涼拌海蜇


涼拌銀杏雲耳


桂花炸合桃


麻香大豆芽


我最鍾意嘅出場啦....


桂花煙薰糖心蛋


煙燻素鵝



先蒸



後燻


我諗我可以自己食一條....


四川麻香擔擔麵


紅油都自己浸....真係要比掌聲Rachel....


加埋自己磨嘅花椒粉...麻已不辣....
我見FB昨晚立即有學生形容係全宇宙最好食嘅擔擔麵....



餐後還有我的"指定"....


桂花酒釀丸子 (加左芒果粒)


為lee晚畫上圓滿嘅句號

沒有留言:

發佈留言

如想收到留言通知,請按"通知我"