2010/10/28

全家福 (update)

 知道最近有人話要集郵
計極都計唔掂有幾多隻

趁我做宅女唔出街,卒之得閒影全家福啦

望清楚有乜啦

Total 有13隻架
如果而家先開始儲,可能有d難度,因為有d斷左貨....聽聞仲好似唔再生產....
貢快d go go go啦











我全部都拆哂盒放係廚房架....睇見都開心

唔知會唔會有一日請客全部用哂呢??

----------------update------------------

出左lee個post,原來都好大迴嚮....
有人報料...有人心癢ing...有人上網search.....有人等唔切即去買..

唔好意思,我漏左隻Red Apple...

而家應該有14隻...

其實真係唔止架....blogger報料話Pepper原本仲有紅 &紫...不過應該已停產....
我諗都冇乜機會擁有呢..


歡迎大家搵到乜都share下,即使冇得買,都可以知道下

沒有留言:

發佈留言

如想收到留言通知,請按"通知我"