2010/10/14

Caprice @Four Seasons Hotel

 全香港唯一2間米芝蓮3星嘅餐廳都在Four Seasons,
1間係中菜龍景軒
而另1間就係我極度喜愛嘅Caprice

所以XX為我安排B day dinner時
我二話不說就要食lee間

Caprice比我嘅印象十分好
無論環境,氣氛,service,食物質素
真係唔係浪得虛名

今晚我地隔離枱對couple仲係求婚
男仕跪低果刻好touching(雖然聽唔到佢講乜)
個女仔即刻忍唔住喊
之後男仕為女仕套上介指
我地仲全場拍手呢
Welcome Dish
有d olive, 有d parmesan cheese....

front: 紫菜butter...好好味


Amuse Bouche
L: Pork Terrine , M: Tuna , R: Mushroom + 茄子mousse


我嘅頭盆
Langoustine Ravioli with Veal Sweetbreads and Wild Mushrooms in Shellfish Bisque Emulsion

龍蝦仔好鮮味....配埋菇菇 + d泡泡汁>>>>>>超好味


XX嘅頭盆
Steamed Duck Foie Gras with Saffron Fennel, Liquorice and Orange Blossom Foam

steamed鴨肝好少食.....但估唔到都可以整得甘好...XX話好特別...


我嘅主菜
Racan Pigeon Feuilleté with Foie Gras, Nori Seaweed and Sautéed Artichokes in Warm Vinaigrette

乳鴿極之嫩滑,同鵝肝一齊捲埋食.......滿分之作...


XX嘅主菜


Milk-Fed Périgord Veal with Green Asparagus, Grapefruit Jam, Sweetbread and Mushroom Terrine

XX比左一舊我食......好得.....



橙jelly + berries + 脆脆 + 橙mousse


我嘅甜品
Provence Apricot with White Tea Mousse, Sablé Breton and Aromatic Bergeron Sorbet

鍾意食apricot的一定超喜愛


XX嘅甜品
Dominican Tainori Chocolate with Fresh Lychee and Samba Blossom Sorbet

新鮮荔枝夾中間...lee個配搭好有創意...仲好好味


petit four


黑加侖子macaroon


Tks Honey為我安排左圓滿嘅一天 (佢攞左假全日陪我)
又大一歲啦......希望身體健康....開開心心....
仲有一個驚喜....下個post出

沒有留言:

發佈留言

如想收到留言通知,請按"通知我"