2010/10/18

UFO Fall-Autumn Charity Cat Show Oct 16-17

 一連2日嘅cat show已經完成左
今次剩係帶左曹曹豬 (Rachael)去參加
因為細佬拔拔豬 (Romeo)比較細膽
所以唔強迫佢啦

今次我地入左2個final, 1個4th best, 1個8th best
已經好滿意...我地都係旨在玩下....最緊要係同d朋友gathering.....真係好開心

今次cat show係商場攪....人流多左....仲見到好多並冇相約嘅朋友&bloggers....真係好巧合!









最意外又最驚喜嘅係竟然佢地幫我同另外2位貓友係show hall攪左個生日party
真係好滾動呀

仲有禮物收 (遲d post)....多謝你地呀
有你地lee班好朋友
我覺得真係好幸福


沒有留言:

發佈留言

如想收到留言通知,請按"通知我"