2015/01/29

英國哈蜜瓜詭異事件簿

剛剛的東京快閃遊
哈蜜瓜也很豐收
而今次倫敦遊也不敢期望太高
因為我們是聖誕節之後才去
相信貨源應該未補給
唯有踫踫運氣

第一天到達London
hotel check in後已急不及待
先到Knightsbridge的Sloane street shop
包包只有GP, Picotin, Toolbox
唯有去睇下wallet

有個Kelly wallet in bamboo
綠色我麻麻地
而Long Bearn有個紅
紅色我又唔得

之後問SA仲有咩色
佢就拎左lee個比我睇
超鍾意呢
7M Bleu Azteque (chevre mysore)


第二日去了New Bond Street
看見這個新色Sakura Berline (2 tone)
試左上身
XX勒令不准買
佢話太娘了
wakakakakaka

其實如果是GP or Lindy
可能會好d
heeheeeee


之後又去睇wallet
嘩嘩嘩
P9 Anemone的Dogon
怎可放過


compact款細細個
超愛


之後果幾日都有行Harrods, Selfridges
曾經見個1個So Kelly 22 (2 tone) 啡及橙
爭扎過也放棄了
因為我已經有個P9 26

1月1號假期shop close
所以2號早上再去Sloane Street
一去到見到Bolide 31 Bleu Jean
藍血人不得了
2mins扑鎚
wakakakaka

詭異事件發生了
我問SA有冇rodeo
佢話lee d hot item很搶手
很難有貨
我當然明白

之後打算去比錢
身後負責開門的黑人實焦叔叔話可能有
@@"
 
SA就叫佢搵下
(OMG實焦可以搵貨???)

佢打開哂d櫃桶都搵唔到
仲話唔好意思
因為佢只是實焦唔太清楚
叫我等多陣
佢落樓下搵
@@"
 

隔左陣
佢就急急跑上來
仲同我講
You are so lucky

SA馬上拆保鮮紙
wakakakaka

OMG
Bleu Lin/Noir/Bleu Electrique
仲要是PM size

怎麼可能?? (國語)
wakakakaka
 
一件匪夷所思的事
唯有歸功於Abundance & BYD
wakakakakak

精油萬歲
吸引力法則萬歲


藍色twilly


好襯
好鬼靚


有著落
安樂哂
heehee

臨走去到機場
打算再吸馬仔
結果吸到個Paddock Saddle
lee個仲rare


今次收獲都好豐富呢


哈蜜瓜毒癮越來越深
點算好?

沒有留言:

發佈留言

如想收到留言通知,請按"通知我"