2012/09/06

Hokkaido 2012 (Part 1)

 鄉下婆卒之出城回來
去了第一次北海道
真係好開心好難忘

我會逐一記下來
和大家分享

先說說出發航機
去到機場check-in
upgrade左我地去first class
超級開心
 鄉下婆第2次坐first class
第1次都係upgrade的
是5年前由三藩市回HK
當時覺得lee d機會唔常有
都唔知仲有冇下次
點知真係會有


 去北海道要4.5hrs
所以坐得舒服d都好架


 座位好寬敞


 好似係屋企梳化睇電視


 今次揀左仙女推介的Hotel Gracery Sapporo
係JR札幌站對面
地下街可直達
樓下又有機場巴士站
超級方便

唯一缺點是房間較細
不過房間有free wifi
補番數


 樂天order送到
OMG 嚇左一跳

今次真係玩大左
點算?


check-in後
先到對面大丸百貨8/F
蔡欄介紹嘅すし善


 order左個10件set


 果然冇介紹錯
好新鮮

過左2日
我地再黎食多一次


 第2朝9月1號
推出新款3色BaoBao
全札幌只有Parco有BaoBao
於是9:30am出門
其實只係一個站(大通)
但因為鄉下婆未去過
搵左好耐
卒之10:10am才去到(Parco開10am)
點知已經有個HK人
買左5個新出3色Bao比緊$$
好彩我想要果個款仲有個last one
一額汗


 之後去埋同層嘅TC
又係新出
又係3色嘅喵喵錶
好彩又買到


 lee日目標完成
鬆口氣

去食番個札幌著名的湯咖喱


再去Sapporo Sweets Cafe食件cake


 去狸小路逛街途中
見到有間新開張嘅炎神拉麵


 未夠鐘食飯
不如又食碗先

超濃味增湯底
麵條粗而彈牙
yummy


 狸小路好似大阪心齋橋


 lee晚book左食蟹將軍
北海道三大蟹
松葉蟹,皇帝蟹&毛蟹

我地好貪心
三款都想食
右下角果個蟹膏
好味到呢


 刺身



 燒


 天婦羅


 毛蟹
真係好鮮甜






 食完再用蟹湯煮粥
不得了


 夕張蜜瓜


 另一日行程去outlet
先來早飯
吉野家牛丼+半熟卵


 三井Outlet Park
逢sat, sun or假期
札幌東急百貨南口有巴士直達
車程約35mins
成人300yen
好方便

一入門口
就有間Fram Village
有好多新鮮蔬果及雜貨食品
啱哂我


 之後當然要去LC朝聖一下


 好多satin blue/pink




之後去埋隔2間嘅mercibeaucoup
裏面有埋Ne-net & tsumori chisato
d衫有40-50% off
連new arrival果d都有20-30%

1樓有個好大嘅food hall
揀左推介嘅"豚井の豚はげ"
好好味呀


 貪心食多個三文魚子飯


 逛街街


 自從食過仙女嘅P仔包
我真係有d衝動買番部
更何況是粉紅色

另外有d一盒盒for bread maker嘅粉
有好多味道
好方便


Chef'n x Afternoon Tea



 2個牛魔王又出動啦


今次食左4碟
每碟有12片(大大片的)
我地又回本啦


 位於Esta 10/F札幌拉麵共和國


揀左"大心"
睇見都知好味


 大丸百貨8/F食鰻魚


 肉質較散
味道都OK


 北海道奶類製品很出名
圖中嘅乳酸飲品
又滑又creamy
連XX不太好也要日日飲



實在很愛北海道
又唔多人
又多野食

由於時間唔多
今次只逗留在札幌及去了一日小樽
又去了魚市場

下一篇再講

沒有留言:

發佈留言

如想收到留言通知,請按"通知我"