2012/08/28

鄉下婆出城

 我很喜歡去旅行
尤其日本
應該係去得最多次的國家

細個daddy mummy第一次帶我地去旅行
都係日本東京
當時9歲
已經深深地被吸引
相信亦因為有個美好回憶
之後就慢慢瘋狂地愛上

東京是去得最多的
其次是大阪
反而北海道真係未去過

今次鄉下婆要出城啦


 數數手指
lee一年來
已經第4次去日本
真係破左自己紀錄

北海道好大
好多地方都好想去
可惜時間有限
相信未來日子要去多d先得

行程已經plan好左
要食好多好多魚生,海瞻,海鮮丼
諗起都流口水

仲有好多造型Hello Kitty
lee個狐狸造型係朋友好多年前送比我
我好鍾意

今次我要去搵多d番黎

 去日本
當然唔少得11R份
已經order左一大堆零食及玩具


 更誇張的
我實在唔相信自己
竟然忍唔住order左個貓廁所

因為實在太令
好designer feel

HK又冇得賣
C就C啦

XX話no eye see



點解同Roger咁似樣?


 Roger: 多謝媽咪


鄉下婆要繼續"咪"旅行書
回來再見

沒有留言:

發佈留言

如想收到留言通知,請按"通知我"