2012/01/08

聖誕之星

 聖誕雖然已經過左
好似遲左少少
不過都好想同大家分享下

我家的7R & 8R
Rosita (她她豬)同佢個妹Rubie(烏烏豬)
分別係12月24 & 25號出世架

點解會分2日?
我都想問下佢地媽咪Rainbow點解?
話說5年前(2006年)嘅平安夜下午2時
她她豬出世
我親手接生
之後第2個夭折左
我以為攪掂了
因為Rainbow產前做ultrasound只見到有2個BB

怎知到了第2天(25th)中午12時
Rainbow突然在書房門口產下Rubie
還要腳仔出先
當時發瘋的我以為一定接不住救不了
怎知又OK活下來

真的很感恩呢

 就係咁
我家就有2個聖誕之星


第一次幫襯Amanda訂B day cake
細細個啱哂我地
味道都唔錯

上層Vanilla cream
中間有香蕉蓉
下層Chocolate mousse
另外每層都夾有Green Tea sponge cake


 兩個衰豬次次影相都極之唔合作


 仲嗌到拆天


比下面吹埋支爉燭先都得掛

Happy Birthday to Rosita & Rubie

繼續屎面
激C媽咪啦


 影下其他d 乖貓貓先
糖糖豬好耐冇見大家
有冇掛住佢呀


 拔拔豬都話好掛住d EE


 糖糖豬大個左好多


 反而拔拔豬就細個左好多
越來越嗲好痴身


 糖糖豬下月個又出show
得閒就去捧下我地場啦


11R & 11R貓貓祝大家新年快樂
貓肥屋潤
人貓健康

沒有留言:

發佈留言

如想收到留言通知,請按"通知我"