2012/01/26

賀年

 新年幾日假期好快又過左
今年既新年過得好充實好開心

啱啱係新年之前學左四喜拷麩
我急不及待快d交功課

煮咗一大盆去XX同事屋企拜年
個個都讚好好味

真係好開心
多謝Rache
 (Recipe稍後再post)
根據睇流年C父話
大年初一早上吉時(8am-11am)
往東方向行二十分鐘可以吸喜氣
當然要照做


Rocky大佬做11R貓貓嘅代表
佢好鐘意遊車河架


 Rocky同大家拜個年
祝大家新年快樂
身體健康


晚上就返左媽咪度食開年飯
媽咪煮餸手勢一流
樣樣都咁好味

年初二一如以往
都會去沙田馬會凱旋廳飲早茶
雖然而家減緊肥
但新正頭都唔理得咁多
照食


之後去左好朋友屋企拜年
佢都有好多 LC架


 之後我地打左一陣麻雀
等到傍晚order左嘅盆菜送到
全班人又一起回巢返番去我屋企開餐同埋玩貓貓


 今年新年好開心收到呢份禮物


今次真係大件事
個個係唔係好想引我入局呢?

沒有留言:

發佈留言

如想收到留言通知,請按"通知我"