2012/01/04

Armani Aqua

 2012年元旦日
當然要食番餐慶祝下

今次輪到我揀地方
揭揭magazine
見到lee間開業冇耐

Armani Aqua
Giorgio Armani與本地餐飲集團Aqua來個Crossover
繼Armani/Nobu全球第二間Crossover嘅餐廳
提供意大利及日本菜
(並不是fusion)

我見又係近近地
一於試下
 menu好清楚分開意大利菜及日本菜
近排食得日本菜多
決定揀意大利菜


 我嘅頭盆:

Goose Foie Gras
鋪上開心果 / 合桃碎
好好味呀
如果有埋toast 就更加好呢


 XX嘅頭盆:

Beef Tartare
XX比左少少我試 >>> 唔錯

印象中除左有次去日本食和牛d tartare好難忘外
今次lee個都算好OK


 我的main dish
極力推介

Risotto with Shrimp Carpaccio
濃濃嘅risotto固之然好食
將蝦薄切墊底
每啖risotto都同蝦一齊入口
真係無得彈

如果下次再去一定會翻dull


XX嘅main dish:

黑毛豬
1舊係belly
1舊係tenderloin

我好鍾意belly
超腍
好味


我嘅甜品:

Chocolate Platter
Hot, Warm, Cold & Frozen

味道一般
不過創意卓頭十足


 XX話要試日式甜品

Mango Tempura
芒果醮上honey再炸
真係好好味


希望2012年繼續有口福
大家日日有食神

沒有留言:

發佈留言

如想收到留言通知,請按"通知我"