2011/10/18

曹曹豬 @2011 UFO Autumn Champion Cat Show (Oct 16)

 10月份的確忙碌
慶生活動還未完結
Cat Show又來臨

大半年沒有HHP組別
應承了曹曹豬有HHP就帶佢去
卒之等到了

Cat Show前一天還要去上cooking class
為左唔想咁辛苦
糖糖豬暫停一次先呢

上完堂回到家也差不多六時
立刻開壇洗白白
show bath連吹差不多2個多小時
全身散哂

XX想我relax下
拉了我出街食飯
回家後立即上床呼呼呼大睡

今次Cat Show有4個Ring
評判2個來自俄羅斯2個美國

曹B今次好叻叻
入左3個final

分別是第1名,第2名 &第8名
開心C我地呢

 今次又有哥哥幫我地執下個樣


 媽咪始終都唔太pro
要向哥哥多d學習


 靚哂


 出Ring啦


曹b實在太愛出show呢


 就係lee位俄羅斯評判Irina Tokmakova比曹b第1名


 佢仲係俄羅斯帶了4份小禮物來港
分別送比4個組別嘅冠軍貓貓


我地好榮幸得到1份禮物


 唯一可惜的
今次大會冇江蘇餅


等媽咪搵辦法

沒有留言:

發佈留言

如想收到留言通知,請按"通知我"