2015/03/23

與DaDa豬KL之旅

人生的確有很多有意義的事去做
每個人價值觀不同
對自己交待就可以
實在不用理那些閒人閒語

我愛動物
尤其貓貓
自己的12R貓貓更不用說
2001年第一次養貓
2004年第一次從外國購入純種貓
2005年第一次帶貓貓參加比賽
2006年第一次自己breeding

為了貓貓可以去到幾盡?
2015年的今天
第一次帶貓貓到海外比賽
對我來說
實在unbelievable

做人不是同他人比較
應該同過去的自己比較才算有進步
人人理想不同
並不一定番工才有理想
haha
 

DaDa豬是我的breeder好朋友去年送給我的
佢知道我鍾意長毛B
特意話留番d筍野比我
當時也沒有刻意打算去比賽

去年10月絕育後
DaDa 發展得好好
於是便試下去cat show比賽
怎知成績不錯
短短的4個show
已經打入香港區排名第五
一切也意料不到
^-^


爺爺(breeder)就問我是否想比DaDa出國
我一口就應承了
我知道這些機會不是常有的
甚至乎不是人人都可以有機會

上星期五一行四人加4個貓貓
便浩浩蕩蕩出發到馬來西亞
參加比賽
 

從未想過帶貓貓去海外比賽
心情實在既興奮又緊張
又擔心Da豬坐飛機驚驚
 

比賽當天
show hall冷氣很弱
幸好爺爺帶左風扇仔
 

又熱又攰
陰功豬


DaDa豬的戰友buddy - RedRed
我好鍾意佢架
每次一見我就會嗲我架
heehee
 

當日比賽有6個ring
Da豬全部也入了final
第2, 第3, 第4 x2, 第5x2
成績好好,好滿意
感恩


show season till end of April
4月仲有2場
 

選美生涯的確不易
辛苦大家
多謝DaDa
多謝爺爺 x2
多謝XX
多謝自己
 

從未想過貓貓同自己住酒店
 

感覺好奇怪但又好得意
wakakakakaka
 

DaDa豬晚上就入shelter訓
冇嘈
好乖豬
 

叨爺爺光
介紹左馬拉公主比我識
(堅公主)
公主是哈蜜瓜VIP
好啱channel
wakakakakaka


我們去了afternoon tea
 

又帶我地去巡鋪
 

大開眼界
 

一心想找個Kelly
可惜冇呢
 

不過都冇所謂
以後大把機會
(奸笑中)
 

Kelly Double Tour in Curry
 



Rodeo 
Rose Jaipur (pm size)
 
  
地膽爺爺帶我去食大排檔海鮮
good good good

肉骨茶
胡椒蟹
奶油蝦
四大天王 (炒雜菜)
燒雞翼
炒蜆
蟶子
 

全部都好好味
 

飯後才精彩
wakakakaka
 

D99
第1次食
creamy到不得到
3個人食了3粒(個)
才約HK260
真係平到爆炸

第2晚忍唔住又食多次
wakakakakaka
 


公主邀請我們去佢屋企睇貓貓&狗狗


真係得意到暈
 

 

玩到唔捨得走
希望有機會再去探訪佢地
 

第2晚去左食喇沙
好好味呢
 


榴槤怪買左少少手信
 

3日2夜快閃行又結束了
雖然都幾辛苦幾攰
 

但我相信
今次的經驗,經歷
會令我有一個好美好的回憶
令我人生眼界又擴濶了一點

沒有留言:

發佈留言

如想收到留言通知,請按"通知我"