2015/03/18

仇富

以前我唔相信有人會仇富
總覺得
欲無後悔需修己,各有前因莫羨人

但原來發現真係有人會咁
仲不能自拔到的一個地步
要睇要追要罵要恨

生活壓力真是這麼大嗎?
很不如意嗎?
我去買袋冒犯了你嗎?
我用精油得罪你嗎?
運用吸引力法則犯法嗎?


朋友們擔心會我會被影響情緒
傻的嗎?
今時今日的12R
道行很高啊

寫這篇post的原因並不是要反駁甚麼
只想叫仇富者早日離苦得樂
你所做的每一樣東西
講每一句說話
正正在降低自己的能量層級

不知道甚麼是能量層級
就去看看


即管相不相信吸引力法則也好
其實每個人所做的一切
最後也會回報到自己身上
 

想過怎樣的人生
絕對是自己的選擇
 

最後想話比
唔係人人都可以唔駛番工
但又大把錢用
唔恨得咁多架啦
(大家請原諒我有點串咀)

唔好再成日叫我去搵工啦
 笑甩人下巴咩
我真係好忙架

有工番
但又唔見得生活得好有意義囉
批評人要匿名??
唔見得光??

 比條生路自己走吧

感謝你令我個blog點擊率再次創歷史性新高
感謝你令全人類都見到你那張酸到核爆的咀臉
感謝你令我的EQ不斷提升
thank you 
thank you 
thank you

我又要去執行李啦
約左馬拉公主去哈蜜瓜shopping
哈蜜瓜谷友仔
我去到KL會現場直擊架啦
see you