2013/04/23

Mood

 很久沒有談Jo Malone
不是沒有用
只是懶
相反還越來越愛

XX每次見到我的一大堆香水
都總質疑我用得完嗎?

不用理我
佢又點知Jo Malone是玩combination
每次最少也要噴上三五隻味道

近日同姊妹們講開香水
才察覺很多買左都唔記得
成年冇update過

寫blog嘅好處就是可以睇番自己有甚麼
除了JM
仲有LC

 今個月Jo Malone推出了一些限量產品
包括衣架,櫃桶紙及香包


 全是我的至愛English Pear & Freesia

香包可以放入我的MINI
香噴噴


 早前推出同樣是限量的香水
主題是
Sugar & Spice

五款內揀左3款比較喜愛的

Red Currant & Cream
最鍾意lee款
好sweet
令人好開心

Bitter Orange & Chocolate
好似細個食緊橙味朱古力威化餅
好特别
BA話唯一不屬於任何類别嘅香水

Ginger Biscuit
似焗爐內傳來薑餅嘅香味

果然玩味十足


 去年的Plum Blossom
果味濃郁
春夏感覺


 再之前的

London Blooms

(可以click入去睇番)


 樽身好令令


Wild Bluebell
Blackberry & Bay
(超級A&F feel)
XX好鍾意


每次出街噴香水
我都會看看當天的心情
去揀不同味道

JM的好處
就是每種味道
都可以令人聯想起一些東西
很能夠切合到每個場境

沒有留言:

發佈留言

如想收到留言通知,請按"通知我"