2013/02/06

情人Kitty @GODIVA

 11R以前細個都好鍾意食朱古力
不過可能年紀大左
熱愛程度慢慢減退

但偏偏家中常常都有朱古力
除了因為有人贈送外
其實自己都買唔少
點解?

因為XX有收藏GODIVA bear bear的習慣
GODIVA每逢節日都會有不同造型的熊仔
打從199X年開始到而家
可想而知家中是有一座bear bear山
實在no eye see
情人節將至
日本GODIVA今年竞然同我的至愛Hello Kitty crossover
今次仲唔輪到我


早前知道日本即將推出
我已經急急如熱鍋上的螞蟻


因為lee類limited edition一定會好快sold out


聽聞網上開售第一天1小時內已經全部賣哂


 當然我最後好好彩都買到


 真係好令令


對Kitty粉絲來說
很值得收藏


 2013年的情人節剛好在農曆新年期間
不方便外遊
一年一度的hea trip 唯有之後才補上


今年唔去Phuket
鄉下婆出城去一個未去過嘅地方
好期待


預祝大家情人節快樂

沒有留言:

發佈留言

如想收到留言通知,請按"通知我"