2013/02/08

幸運

 11R自覺真的很幸運
我對做包包的認知可說是零
甚至一個月前去日本走粉的時候
仍然好多野都唔識

不過好幸運
身邊有一班包包達人
每日同我惡補
加上自己又刨下書
眼界真的大開了

早前朋友仔YUMI從日本回來渡假
1月初才在東京與她見面
估唔到咁快又見
真開心
YUMI曾在東京代官山的藍帶修讀Patisserie Diploma
對做麵點的認識
絕對毋容置疑

更難得的
YUMI毫不吝嗇
將所有認識的都通通告訴我們
實在很感謝她

 YUMI從日本帶給我的
日本no 1 はるゆたか (春豐)
來自北海道
特點係麥香濃郁

據說產量唔多
今次YUMI都係向佢嘅天酵老師訂購
真係多謝哂


 咁靚嘅粉
當然要做個好包
特意用上法國硬水及發酵牛油一起做


d牛油肥就肥左d
間唔中唔緊要啦


陣牛油酥香真係香到爆炸


 可以咁講
係我暫時做包包以來最好味嘅一次


 好粉即係好粉


隨意搽上jam已經好好味


 包包當然停不了



 黑白芝麻各20g
一開始直接入bread pan


 得咗


 芝麻香好正


 CUOCA朱古力預拌粉



 加埋合桃


送比小朋友啱哂


 YiuYiu從日本帶比我的1CW粉
又係無得彈
一出爐香氣撲鼻

日本粉都咁多種類
點攪呀


姊妹們知我做包包
紛紛送我材料
愛C你地


 日本空運過來的CALPIS牛油
冇錯
係人手帶回來的


做包的日子的確很開心
自己每天會食之外
送比人收果個人又開心

11R而家唔可以話識好多
不過一些做包包理論的確係知多左
始終用包包機又無需太複雜
否則失去左意義

沒有留言:

發佈留言

如想收到留言通知,請按"通知我"