2012/07/07

Elyze機能瘦身



 有人話女人要保養
就應該由25歲開始
聽落好似有d誇張

但不得不承應
年紀越大
新陳代謝會越來越慢
即使食少左,做運動
但好似點都瘦唔番

lee個就係因為機能衰退嘅原因
所以減肥/keep fit
千其唔好以為唔食野就會瘦
唔食野仲衰
新陳代謝仲慢多幾錢重

所以無論何時
我都會堅持繼續食

當然要食得健康
再配合運動
再額外加上一些療程(所謂"做機")
咁就可以keep得令令又健康

NEO DERM旗下4大品牌
dermes, reenex, Elyze & Evvus
早前已經體驗過dermesreenex
今次就輪到
Elyzel 機能瘦身

身體機能衰退
係導致脂肪積聚
易肥易反彈嘅原因

機能瘦身系統
主要透過醫學技術
改善身體機能
平衡3大機能指標
血糖、脂肪及荷爾蒙數值
有效加速新陳代謝
提升身體自我燒脂能力

燒脂機能包括
Low GI飲食策略
運動
專業醫學療程

今次被邀請體驗Elyze嘅醫學療程


我揀左時代廣場41/F
剛在6月才開幕嘅中心


地方好寬敞


  到達後在waiting hall等候
therapist先同我做一份問卷調查
關於身體狀况及體型滿意度


 之後入房進行健康指數分析


  包括
Body Composition Analysis
Muscle - Fat Analysis
Obesity Diagnosis
Lean Balance


出左report再詳細同我分析
我各項指數都尚算達標

只係Waist-Hip Ratio (腰臀比例) 0.83
多左少少
normal range 0.7-0.8


之後就介紹今日同我做嘅2項療程
包括熱能射頻



 同埋SmoothShapes - 緊緻曲線


 lee度d房間都好舒適


換好袍
先站在鏡前
therapist會用手去摸下你身體每一部位
導出問題
再決定每部位所需要改善嘅問題

而我今次就主要集中側/後腰位置(俗稱call機肉)

先做SmoothShapes
每邊各10mis
開始時吸啜力可能有少少"扯住"感覺
不過好快慣左就OK


 由於有激光
所以我和therapist都要戴上眼罩


 之後再做埋熱能射頻


 先塗上精華液
45C熱能刺激循環
改善新陳代謝

過程暖暖地都好舒服
每邊同樣做10mins


完成後再照下鏡
真係兩側肥肉平伏左同緊緻左

therapist話1星期做1次已足夠
有恆心當然keep住做就最好

如果大家有興趣
就去登記

沒有留言:

發佈留言

如想收到留言通知,請按"通知我"