2011/12/04

吃喝 @Osaka

 每次去日本嘅目的
只係為左食同敗家
其實已經很足夠

林林總總嘅美食當前
胃只得一個
所以唯有少食多餐
儘量係旅程中每樣都食d

日本餐廳獨特之處
就係每間只會售買一種特定食物
正因為佢地專注其一食物
所以一定做得特別好

拉麵,烏冬,天婦羅,炸物,串燒,燒肉,shabu shabu,鰻肉,壽司魚生等
真係數之不盡
由於每天都是7-11(朝7晚11)早出晚歸
消耗量極大
尤其雙腿
所以食多d都唔會怕

看看今次我又食左d咩


第一晚先去了酒店附近嘅黑門市場食壽司


 大拖羅中拖羅海膽
樣樣都極新鮮


 係香港真係食唔番lee種味道







 食開東京銀座嘅竹葉亭原來大阪也有分店


鰻魚外脆內嫩
醬汁鮮味
粒粒日本飯都好食過人
真係yummy到冇野講


位於鶴橋地下鐵6,7號出口一帶
已經有40-50間燒肉店

旅行書推介lee間
因為除了牛肉
還有特色嘅牛內臟


 和牛
超肥美
2800yen好抵食


還order了一客雜錦的
牛肝非常可口


而家睇番d相都流口水


 漢波千日前食地雞


有炭燒有地雞煱

相比位於Elements嘅稻庭
lee度價錢at least平3-4倍
好抵食


 前晚食左燒肉
所以今晚揀食煱


 真係好味到飛起


 串燒雞腎


 係HK我好少食炸雞
一來太油,二來多數是雪藏雞

但lee個炸雞件
簡直不得了
相信係我一生人食過最好食嘅炸雞


 大食嘅我& XX
最後還追加免治雞肉及烏冬一份


個湯甜到不得了
點都要配番個烏冬先圓滿


 日本很多喫茶室
行得累
最好入去抖下食番件cake


 日本d蛋糕真係做得好靚又好味
每次逛dept store地庫
都總要去望下d cake先安樂


 黎日本點可以唔食拉麵


 我最愛濃濃嘅味增湯底


 梅田新開了伊勢丹百貨
竟然發現有LADUREE


梅田新開了伊勢丹百貨
竟然發現有LADUREE


 情意結Tokyo Soup
天寒地凍飲番碗
抖一抖再博殺


日式咖喱我都好鍾意


 吉野家牛肉飯
點飽都要啃一碗
仲要加隻半熟卵先完美


日式意粉


 又係必食


 係外面食完點夠呢?
仲要買埋宵夜番酒店


唔理得咁多


食左先算


有冇嚇襯大家
其實做人最緊要快樂

尤其與至愛一齊食
實在帶給我很多快樂

沒有留言:

發佈留言

如想收到留言通知,請按"通知我"