2011/12/13

麵醬炆蘿蔔牛肋條

 真係破哂紀錄
從大阪回來短短10日
已經在家打了3次邊邊
弄了3次煲仔飯

據說今個冬天會好寒冷
怕凍的我除左凍C
相信亦會肥C

禦寒食物除左邊邊&煲仔飯
煲仔菜亦少不了
牛腩煲羊腩煲啫啫雞煲
諗起都流口水
早前Citysuper Privilege Night
凍肉有20% off
於是大量上倉
見到d beef rib finger好靚
不如就買個蘿蔔炆下佢

以往一般都係用柱侯醬or磨豉醬炆
不過我見雪櫃有樽好正嘅麵醬
今次我就試下用佢炆

果然好好味
同牛肋條&蘿蔔嘅味道都好夾

另外
特此嗚謝蛇蛇

14cm Cassis遠道由台灣而來
靚爆


 牛肋條500g


 日本大根1條


 角切


乾葱2粒(切片),薑5片(厚)


 調味: 有利腐乳王嘅極品麵醬(2湯匙) (其他牌子我唔包好唔好味架)
紹興酒(1湯匙), 蠔油(1湯匙), 冰糖(35g)


 燒熱油


 先爆香乾葱及薑


 放牛肋條


 兩邊煎至金黃


 放麵醬


 紹興酒


蠔油


 加水650ml


 煮滾後放冰糖


 上蓋轉細火煮30mins


 放蘿蔔


 中火再煮滾


 熄火


入oven 180C x 1hr
最後放鹽調味


 是日side dish不是西蘭花
是Satin Pink Oval Plate


仲有白飯1桶

沒有留言:

發佈留言

如想收到留言通知,請按"通知我"