2011/02/18

Blue Elephant Cooking School @Phuket

今次去Phuket嘅其中一個節目就係去Blue Elephant上cooking class

平日好少入厨嘅XX
都同我一齊上呢

之前上網睇過佢地每日唔同嘅schedule,最後決定揀左Tue lee日嘅morning class...
因為monday嘅冬陰公已經係Rachel度學左,唔想重複...
而morning class係有得去行market..

9:30am到達左....

我地2個包堂...


先去逛market, chef介紹唔同嘅食材,配料


d南薑好靚


乾貨店乜都有...睇到我流哂口水....好多野都想買....


之後番school,正式上堂....
龍眼係比我地食完d辣野,頂唔住時食嘅....真細心...


靚仔chef先開始示範第一道菜....
Coconut Milk Soup with Chicken and Young Coconut Flesh


每示範完一道,我地就跟手立即做自己果份,做完先到第二道...
我嘅製成品 >>>>> 超好味


第二道菜
Stir-fried Chicken with Red Curry & Long Bean

新鮮(酸子)羅望子


palm sugar


我嘅製成品 >>>> 賣相都唔錯


第三道菜
Crispy Golden Bag stuffed with Green Curry Prawn and Chicken



我包架,得唔得呀


 好好味...一定會交功課...

最後一道菜
Spicy Green Mango Salad with Crispy Fish


我嘅製成品 >>>>>>> 個汁好好味...


開飯啦....食番自己整果d


仲有certificate & 少少gifts.....


之後我地去左Central逛supermarket,買左少少recipe要嘅材料,打算番黎開工


好開心,好好玩

最難得係可以同XX一齊上,佢從未上過cooking class,佢話見我上堂好認真甘drop notes好好笑...而我見到佢揸住個鑊鏟流哂汗,我都覺得好好笑....

沒有留言:

發佈留言

如想收到留言通知,請按"通知我"