2011/01/04

Portobello Market

係Notting Hill附近嘅Portobello Market逢星期六先開
大部份都係銀器攤檔
好多人黎尋寶架
其他仲有d杯杯碟碟...古著....畫....etc

XX話我變左....佢唔相信我會鍾意行lee類market.....
或者因為而家成日係廚房....多左留意d餐具....

又或者我真係老啦.....
其實只要細心d搵...真係好多"寶"架.....


我真識貨....
1眼就睇中lee個cake stand....諗緊買唔買....因為gipson冇乜位啦

再睇埋價錢 >>>>>GBP60 >>>>>>即刻放低....
慳番.....(好貴呀...唔捨得呀...)...


lee幅畫有Rocky呢.....即買





最後買左2幅畫,1個貓貓木掛牌,1個銀茶隔(等我刷乾淨再post).......

d杯杯好令令but冇買
因為要讓位比LC呢.

沒有留言:

發佈留言

如想收到留言通知,請按"通知我"