2011/01/13

Cinnamon Apples

近日天氣十分寒冷
每日都唔想起床,唔想出街
不過我每日都有乖乖地煮飯架
燉湯,煲仔飯,打邊邊啦
仲有每晚食完飯都好想好想食甜品/糖水

尋晚XX放工買左cake比我
今晚輪到我整番個佢至愛嘅飯後甜品比佢
Cinnamon + Apples = 簡直係絕配

參考左lee本LC cookbook.....


食完飯即刻開工


材料: apples (我用左青蘋果,其實任何蘋果都得), brown sugar, ground cinnamon, ground nutmeg, butter (cut into little cubes), maple syrup


先係cocotte掃上少少牛油


將蘋果切去頂部,挖走蘋果芯....將1湯匙mix左嘅brown sugar, ground cinnamon, ground nutmeg放入去....


將1/2份量牛油鋪面

將頂部放回


180C x 35-40mins


將剩餘牛油煮溶


加入剩餘材料


再加入maple syrup, reduced by half


臨食就淋上面.....

第一次整都好OK...

XX超讚..
有冇獎勵先????

沒有留言:

發佈留言

如想收到留言通知,請按"通知我"