2017/01/22

哈蜜瓜奇遇

九月份郵輪之旅的哈蜜瓜篇都未寫
又已經去了東京一轉
所以我決定一篇過來寫吧
hahahaha

今趟希臘郵輪旅程
本來都没有太大期望
真正有機會去哈蜜瓜
其實只有在Venice

那天的半日tour
參觀完玻璃廠後
只有1小時自由活動
船埋岸我已經飛奔去shop

一入鋪便上樓上
直接同SA講想要細袋
當然如果有mini Constance就最好
最後當然沒有
但SA好好
拎左mini Evelyne, mini Halzan比我睇
但我麻麻地
之後佢再入去拎左另一個比我
一打開原來是Bolide Secret 21cm
細細個非常可愛

Black GHW swift
黑金啊
立刻扑槌
wakakakaka

郵輪旅程完畢後
我們在Paris stay了3日
到步後第2朝9:30am
便去Faubourg Saint Honore排隊

大家有所不知
其實自我迷上哈蜜瓜後
我是第一次在Paris朝聖的
heehee

到達後人龍已經差不多有40多人
10:30am開門後便入去登記(只是for買包包)
SA登記了姓名及電話
之後會send一個SMS內裡有條link
click入去可以見到叫你幾時回去
所以要自己不斷refresh

好先進啊

我的時間是1pm
所以便先去睇其他東西
買左少少野先

終於到我了
接見我的是一名黑人女SA
態度有點傲慢

佢問我要乜
我話要Constance
入去check完話冇
B/K >> 冇
Bolide 27 >> 冇
Lindy 26 >> 冇

走人 @@"
 

夠鐘book左食米豬蓮lunch
所以去左先

期間同朋友whatsapp
佢話可以試下George V
我立刻上網check 6:30pm closed 

餐fine dining食到5pm
於是決定過去碰碰運氣

去到差不多5:30pm
人山人海
冇人理我

等左大約15mins
有個SA終於來招呼我
拿了些bracelets出來試
最後要了2隻clic
之後問我仲想睇左
我當然又話要Constance
當然又係話冇
B/K >> 冇
Lindy >> 冇

咁唯有埋單走人
當我拎本passport出來登記之際
神奇事又發生了

SA問我要唔要Kelly
@@"
想要乜size乜顏色??
 @@"

OMG

我諗應該冇人話唔要囉?

我: 黑色 
SA: 冇
我: 咁藍色啦 
SA:  乜藍 
我:  乜鬼藍都要啦
wakakakakaka

15mins後出來叫我上樓上

Kelly 28 T7 Bleu Hydra Evercolor
 
開心C我
但仲未定神
好似發緊夢

成件事好夢幻
hahahaha


簡直匪夷所思



話唔快又去到東京了
日圓近期下至6.6
雖然比我上次6.3多少少
但點都要去一轉先安心

當然又如我所願
yeah yeah yeah
 
 到達東京那天仍是假期
所以第二天才去

一早去到已經見到相熟的SA
她立刻叫我入房
比了個B30 2 tone ghillies我睇
但顏色真的麻麻
加上仲係suede
所以turn down了

之後問我想要乜
我當然仍是Constance
shop內有個mini
但我想要24cm
SA話要check warehouse
check左話有一個Etoupe PHW
我想要GHW
佢話要再check

由於要在warehouse拿過來
所以要明早再來
咁我話OK
今日買少少野先

入左房
SA就拎不同東西比我揀
要左d 140, 90 scarf, wallet, bracelet etc
突然間SA拎左個大盒入來

乜唔係聽日嗎?
盒上還有張字條寫住
SPECIAL

嚇到我心卜卜跳
wakakakakaka

一打開
Constance 24 Etoupe GHW epsom

OMG
竟然有GHW
仲要車白線的

開心到暈左
hahahahaha

臨走前
抵錫的SA問我仲想要乜
我話K25

no problem
see you tomorrow

wakakakakaka
 

第2朝又一早去到
入房again

K25
Blue Agate PHW
Capucine GHW

非常人生交叉點

Blue Agate >> 我有mini Constance
Capucine GHW >> 我有K28 2R GHW 好相似 

最後2個都放棄了


SA對我實在太太太太好了
因為我再要求要K32 GHW

她再check shop內的stock

Gold Togo
Craie Epsom sellier

結果
當然
heehee


非常感謝我這位SA 


太幸運了
 

我常常同XX講
12R没有甚麼嗜好
唯一仍未厭倦的只有哈蜜瓜
你由我吧
wakakakaka
 


2016年年結
 
 


我在哈蜜瓜旅途上
發生過太多太多神奇事

很多人話好難買
但我偏偏一次又一次輕而易舉

或者
我真的是一個吸嬸

一個善用吸引力法則
令自己心想事成的呀嬸
wakakakaka

大家有興趣參加我的
心想事成workshop嗎?

2月份已經full
3月份日期未定
可以去lee度留名先

沒有留言:

發佈留言

如想收到留言通知,請按"通知我"