2015/06/03

主動

機會是留給有準備的人
計我話
機會應該是留給有準備及主動的人

早前朋友仔在日本
一口氣買到2個Constance
臨上機還竟然在機場walk in見到個P9 24cm
真的幸運到不得了
果然BYD & Abundance發功
wakakakakaka

12R本身不是對Constance有很大興趣
加上產量不多
比B/K還更稀有
所以更加沒有奢望會擁有

怎知看到FB上傳的相片
真的不得了
Constance配上P9
簡單是天作之合


12R做了平生的第一次
主動開口問朋友叫佢讓比我
wakakakakaka

好野果然有人排
原來不止我一個虎視眈眈
朋友應承比我排
咁我唯有等等等

過了2個星期同佢食lunch
我再主動問情況如何
hahahaha

佢話回家後再覆我
我話好,等佢好消息
最後果然落在我手中
Yeah 


P9配上swift leather
真的靚爆鏡
strap可以打雙側孭
 

或者單帶側或打斜孭也可以
我見d人短短地打斜孭非常有型
heehee


size 24對我來說剛剛好
 

放銀包電話也沒問題
 

越睇越靚
越睇越鍾意

朋友仔話因為我夠主動
同埋話我識欣賞果袋
所以決定揀讓比我
wakakakakaka

Thank you

B/K/C
哈蜜瓜的3大靚袋已經擁有
太感恩了

沒有留言:

發佈留言

如想收到留言通知,請按"通知我"