2015/04/28

聲控

網絡的方便
除了造就了online shopping之外
即時通訊亦帶來聲控的便利
wakakakakaka

早前XX到法國公幹
雖然我們6月都會去米蘭
但機會當然不能錯過

每天靠着LINE的聲控
哈蜜瓜的收獲也相當不錯呢

已經不知道何時開始
除了包包
H的週邊產品亦漸漸愛上

Clic H Bleu Transat with GHW


以前番工就多用絲巾
不過今季這個"絲巾之家"pattern
實在太靚了


90 x 90 

其實我喜歡140 x 140多點
夏天用silk舒服d
馬馬pattern都是今季的
很喜歡

Heure H MM size
第一次買H watch
仲要是第一隻皮帶錶
多謝谷友仔毒我
hahahaha
 

XX見桃紅鱷魚皮皮帶好靚
所以配多條比我
heeheee

去左幾日
真係袋都冇一個
怎知道.....

去到機場反而有驚喜
Bolide 31 in 2R
Yeah Yeah Yeah

近期我用得最多的是Bolide
覺得比Lindy還實用
加上我的新寵2R色

1次過滿足2個願望
實在吸得太好了
wakakakakaka

多謝XX
辛苦哂


轉過頭
竟然又比我捕獲多隻rodeo

OMG
連黑色咁罕有都吸到

外面炒到過萬
點解我好似毫無難度?
(囂張ing)
wakakakakaka

下個target
Sakura Pink
heeeheeeeheee

沒有留言:

發佈留言

如想收到留言通知,請按"通知我"