2014/12/22

快閃東京遊2014

今年聖誕節安排了英國遊
但眼見日元不斷下滑
跌破新低點 @6.5
實在令我按捺不住
尤其想起買到哈蜜瓜就真係抵爆
於是決定在聖誕前來個快閃日本

本來打算去大阪
可惜酒店大部份已經很full
結果揀了去東京

天意,天意
因為東京
造就了今次又大豐收
wakakakakaka

落機酒店check in後
第一件事當然立刻去哈蜜瓜
今年一月東京豐收之旅
認識了一個很好的SA
今次專程去找她
心想也只是博一博
因為都唔知道佢仲有冇做或認唔認得我?

結果一入去已經見到佢
於是和她打招呼
她竟然仲記得我個名
開心到爆炸

先買左少少野
之後話佢知我今次想要咩
佢就叫我明早找她
wakakakakakaka
 

個心定左d
於是就放心去食野
wakakakaka

在新宿當然又要吃這個天婦羅

omakase
海蝦 
左邊是松茸,右邊是釀了黑松露的冬菇
油甘魚
大蒜


椒釀了生蠔
蝦餅
釀了菇菇的蜆
巨型帶子
 

yen平買得特別開心
粉紅色的Moncler
即買即着
heehee


Porter x Snoopy
有人癲左



一個儲一個用
@@"


Fendi毛毛球掛飾
平HK成千元
 

便利店必買食物


第二日早上已急不及待
結果收獲如下
Yeah


之後去了六本木逛街
afternoon tea


我最愛的Hello Kitty


Tokyu Hands



C9敗物


12R貓貓超愛的洋毛窩
很溫暖呢


晚上去了吃地雞


雞刺身好好味








Godiva x Hello Kitty


第三日去了吃壽司


到涉谷不可不吃的沾麵


上次吃過海膽
今次我揀了大蜆
又肥又甜


Laduree蛋糕做宵夜


Fendi的monster真的好狂野


令我一見就想起DaDa豬
還是忍不住敗一個
wakakakakaka


第4日去了Sky Tree
可惜下大雨
最後也沒有上去


室內活動
先去Afternoon Tea吃lunch
最重要是飲果茶
yummy


鹽控12R
一見塩屋雙眼發光



Lupicia茶葉
Christmas的盒仔好令令
送禮自用都好啱


生命探測器
Sony QX10
wakakakaka

粉紅是我
古銅金是仙女的


行到咁上下
又去吃綠茶甜品


晚上回新宿dinner
豚肉shabu shabu



自從戒食牛肉後
發現原來其實也有佷多選擇


最後那天臨去機場前
食多個鰻魚飯才安心
hahahahaha


吃過mamapan的北海道復刻板100麵粉
實在回不了頭
今次order了7.5kg
應該捱到3個月掛
hahahaha


order sheba之外
仲買左毛毛墊比12R貓貓


Roger好鍾意


去到機場
當然要最後衝刺


今次快閃之旅
非常開心
非常滿意

吸引力法則超吸強勁
wakakakakaka

下個post再談哈蜜瓜


沒有留言:

發佈留言

如想收到留言通知,請按"通知我"