2012/05/06

志在必得

話說有一組數字對我們很有情意結
所以歷年來嘅車牌
都會選用lee組數字
再加上一d有意思嘅英文字

早於半年前我又到運輸署勾了個車牌出來
因為今次lee個更加超級有意思

我真係好想投到
好勝d講句
志在必得
1個月前收到通知信
終於可以公開拍賣
心情既興奮又緊張

 去到會場
工作人員比左個競投牌我
88號
好lucky呢

是日競投氣氛都好激烈
尤其是車行的經紀們
心想希望一陣冇人同我爭

卒之到我嘅號碼出場
都有不少人競投
嗌左6,7口價後
其實已停了下來
我仲以為差不多OK

點知突然殺出左一位中國籍男子
同我再爭持了10多口價
拍賣官lee個時候話
由於競投激烈
所以每口價由$1000加到$2000

lee個時侯
我真係好激動
現場只剩下我和那位男子
我一口價佢一口價爭持着

我細細聲問左XX一句
 點呀?
我見他面紅耳赤的說了一個字

咁我就唔理三七廿一
堅持到底

最後當然都被這個"好勝"的我成功了
但我真係冇諗過會有人咁樣同我爭
心情久久都未能平伏

不過總算了左件心事
可以安安樂樂去日本
下星期再見

沒有留言:

發佈留言

如想收到留言通知,請按"通知我"