2010/08/07

仁稔醬

 近期大hit嘅自家製仁稔醬
莫講話自己整
我連食也未食過
不過好多人都話一試難忘呢

今日去灣仔二德惠入貨
之後打算去"菜菜子"買熱情果
途經一檔口見到傳聞中的仁稔
當我懷疑之際(我未見過)
婆婆已經開口話好快冇架啦.
甘我就用左兩秒考慮就膽粗粗決定試下整
XX都比我嚇到O咀
(因為佢聽都未聽過)

係婆婆度買埋子薑
再去買麵豉
就番屋企開工啦
好緊張呢


參考左靚桃嘅recipe

材料: 仁稔1斤
用粗鹽洗淨,用槌仔揼扁(避免乒乓波事件)


子薑1斤


切片


麵豉240g


全部材料下鍋,加左1塊片糖及少少水煮開約15mins


攪掂
酸酸咪咪
好香呀

期間去左煲(消毒)d樽仔
之前買了一批打算做jam
結果用黎放仁稔醬

lee個份量做左3大1細樽
原來都好易做
想再買多d整黎送比人呢

沒有留言:

發佈留言

如想收到留言通知,請按"通知我"