2010/06/18

@Beijing Day3

昨日食得太多了
所以今朝決定只食生果
不過最後都只係食左隻香蕉
北京早上落大雨
所以一直留在酒店睇TV &上網
直到約2pm天氣好d才出左去三里屯逛逛
卒之太肚餓都係忍唔住要食番少少野

揀左 lee間港式嘅餐廳

話梅排骨.....水準十分好

清湯牛腩河粉

蝦醬豬頸肉炒芥蘭


Dinner就一早book左位於香格里拉酒店嘅Blu Lobster
試試lee度嘅米芝蓮大廚

雞肉pate配香草包
我同XX整碗KO了

我同XX都order左 8 course tasting menu

Amuse Bouche
生蠔,上面嘅ice係青檸造成....配合生蠔一齊食....好特別

Lobster Ceasar Salad

Beef Oxtail Consommé, Foie Gras Rivoli
牛尾清湯好清香,配合濃味嘅鵝肝意大利雲吞,好match呢

Lobster Cannelloni
龍蝦小春卷......龍蝦肉加埋少少蔬菜捲埋..淋上龍蝦汁.....v good

Lobster Thermidor, Porcini & Pamarsen
將龍蝦與牛肝菌一起焗,再加上pamarsen cheese >>>> 好好味呢!!

Wagyu Beef Sirlion, creamy mash potato
>>>>>>>正


Sorbet (白葡萄) & Fruits 

Lobster Powder, Chocolate Pudding & Chocolate ice-cream
我食唔到Lobster Powder呢????

petit four

北京都有甘好水準嘅餐廳(or我太孤陋寡聞??)
實在令人振奮

沒有留言:

發佈留言

如想收到留言通知,請按"通知我"